آیا دستگاه ناخن خشک کن UV با لاک معمولی کار میکند؟

آیا دستگاه ناخن خشک کن UV با لاک معمولی کار میکند؟

تاریخ انتشار:1402-10-05

لاک معمولی با دستگاه یو وی خشک میشود؟

در حالی که دستگاه خشک کن ناخن ژله ای به طور اختصاصی برای خشک کردن لاک ژل ناخن طراحی شده است، می توان از آن برای خشک کردن لاک ناخن معمولی نیز استفاده کرد. با این حال، ممکن است به اندازه خشک کردن لاک ژل، برای خشک کردن لاک معمولی موثر نباشد.

آیا دستگاه ناخن خشک کن UV با لاک معمولی کار میکند؟

فرآیند خشک شدن لاک معمولی با لاک ژل متفاوت است

لاک ناخن معمولی برای خشک شدن از طریق فرآیند تبخیر فرموله شده است، در حالی که لاک ژل برای خشک شدن از طریق قرار گرفتن در معرض نور UV یا LED فرموله شده است. دستگاه خشک کن ناخن ژل نور UV یا LED را ساطع می کنند که می تواند به سرعت بخشیدن به روند خشک شدن لاک ناخن معمولی کمک کند، اما ممکن است لاک معمولی را به طور کامل خشک نکند.
آیا دستگاه ناخن خشک کن UV با لاک معمولی کار میکند؟

چگونه از دستگاه UV برای خشک کردن لاک ناخن معمولی استفاده کنیم؟

اگر می خواهید از دستگاه خشک کن ناخن ژل، برای خشک کردن لاک ناخن معمولی استفاده کنید، باید مراقب باشید و از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور UV یا LED خودداری کنید، زیرا می تواند برای پوست شما مضر باشد. علاوه بر این، مطمئن شوید که از روکش باکیفیت برای کمک به  محافظت از پولیش لاک معمولی خود در برابر لکه شدن یا بریدگی استفاده کنید.

به طور کلی، اگر از دستگاه خشک کن ناخن ژل، برای خشک کردن لاک معمولی استفاده کنید، ممکن است موثرترین روش برای خشک کردن لاک معمولی نباشد. اما استفاده از روکش با قابلیت خشک شدن سریع و دادن زمان کافی برای خشک شدن طبیعی لاک معمولی، می تواند گزینه بهتری باشد.

* فیلد های ستاره دار الزامی هستند