۷ ویژگی مثبت ژلیش کردن چیه؟

۷ ویژگی مثبت ژلیش کردن چیه؟

تاریخ انتشار:1403-06-06

یه ناخن‌کار یک سری خدمات برای لاک زدن داره که به طور کلی اینجا بهش اشاره کردیم. اما اینجا قراره بگیم خود ژلیش دقیقا چیه و چرا به درد شما می‌خوره؟

ژلیش در واقع یک نوع لاک ماندگار روی ناخن شماست. لاک ژل‌های مخصوص ژلیش رو وقتی به تنهایی روی ناخن شما بزنن می‌شه ژلیش و دیگه نیازی نیست نگران لب‌پر شدنشون باشین. 

الان قراره هفت تا ویژگی مهم درباره ژلیش بهتون بگیم که انتخابتون رو راحت‌تر کنه:

استحکام و دوام

دوام ژلیش معمولا خیلی بالاست . کسی که فعالیت زیادی با دست‌هاش انجام می‌ده معمولا دو تا سه هفته ماندگاری داره . کسی هم که زیاد کاری با دستش انجام نده تا ۴۰ روز. ماندگاری داره. 

جذابیت ظاهری

ظاهر ناخن با لاک خیلی قشنگ‌تر و شیک‌تره و اگه به جای لاک ساده ژلیش کنین خیلی جذابیتش بیشتر می‌شه. به خاطر تاپ کت ناخن‌های. شما براق‌تر از حالت عادی می‌شن و دستتون همه جا می‌درخشه. 

مقاومت در برابر خط و خش

باز هم به خاطر همون تاپ کت و مواد خود لاک ژل میزان استحکام ژلیش ببیشتر می‌شه. هر چیزی که لاک ساده رو از دست پاک می‌کنه روی ژلیش جواب نمی‌ده. شما می‌تونین با خیال راحت ژلیش کنین و مطمئن باشین که حتی یه خط هم روش نمی‌افته.

۷ ویژگی مثبت ژلیش کردن چیه؟

تنوع رنگ و طرح

لاک ژل‌ها تنوع خیلی زیادی دارن و از همه مهم‌تر اینکه به راحتی با هم ترکیب می‌شن. ناخن‌کار شما با یه ذره دانش ترکیب رنگ و رنگ شناسی می‌تونه انواع رنگ‌های پینترستی و خفن رو براتون دربیاره. 

طرح هم که نیازی به گفتن نیست. ناخن شما بوم نقاشی ناخن‌کاره و می‌تونه هر چیزی رو روش طراحی کنه. 

سلامت ناخن

چون لایه لاک ژلی که روی ناخن شما میاد یکمی از لاک معمولی ضخیم‌تره و با UV خشک می‌شه یه قالب محکم دور ناخنتون تشکیل می‌ده. این لایه کمک می‌کنه ناخن نشکنه و حالت خودش رو حفظ کنه که برای خیلی‌ها نکته خیلی مثبتی به حساب میاد.

سریع خشک شدن

با لاک ساده حداقل باید نیم ساعت منتظر بشی تا خشک بشه. با لاک ژل فقط کافیه دستت رو یک دقیقه یا نهایتا ۹۰ ثانیه بذاری داخل UV و خشک خشک و محکم تحویل بگیری.

مراقبت‌های ساده

مراقبت از ناخن ژلیش شده خیلی راحته. تنها کاری که نباید بکنین اینه که خیلی دستتون رو توی آب داغ نذارین و تماستون با مواد شیمیایی در کمترین حالت خودش باشه. 


* فیلد های ستاره دار الزامی هستند