بهترین مدل موی ترند پاییز 1403 که همه دنبالش هستن

بهترین مدل موی ترند پاییز 1403 که همه دنبالش هستن

تاریخ انتشار:1403-07-01

پاییز شروع شده و سالن‌های زیبایی هم یه مسیر جدیدی از کارشون رو شروع کردن. ترندهای پاییزه بخش خوبی از درخواست‌های سالن زیبایی رو شکل می‌ده. دخترها و مادرها همگی دوست دارن یه مدل موی ترند پاییزی برای سال 1403 داشته باشن. امسال ترندهای مختلفی شکل گرفته اما چیزی که بیشتر از همه توجه‌ها رو به خودش جلب کرده همین مدل مو هست. 

انواع مدل موی ترند پاییز 1403 

موهای کوتاه جزو از ترند موی حال حاضرن. یکی از این مدل موها Razor bob هست. این مدل یکی از زیرشاخه‌های مدل موی باب هست. ویژگی اصلی این نوع مدل اینه که بر اساس نوع و جنس موی شما، اندازه و قدش بررسی می‌شه بعد از اون هم آرایشگر اون رو کوتاه می‌کنه.

خود مدل razor bob باید با تیغ انجام بشه. تیکه تیکه قسمتی که لازمه رو کوتاه می‌کنن تا در نهایت یه ترکیب خوب پیدا کنن. البته که باید بعدا با شامپوی خشک و تافت شکل بگیره. 

بهترین مدل موی ترند پاییز 1403 که همه دنبالش هستن

یه مدل موی دیگه که توی همون دسته باب قرار داره مدل میدی باب یا midi bobهست. این مدل جزو دسته‌ بندی‌های مدل موی ترند پاییزی 1403 به شمار میاد چون خیلی از دخترهای جوون تصمیم گرفتن این مدل رو امتحان کنن. 

این مدل یه ورژن بلندتر از مدل موی باب ایتالیاییه. توی باب ایتالیایی مو یه طرفه کوتاه می‌شه و معمولا زیر گردن میاد. این مدل اما یکمی بلندتره و تا روی شونه‌ها می‌رسه. همین هم برای خیلی از دخترها که موی خیلی کوتاه دوست ندارن جذابش کرده. 

بهترین مدل موی ترند پاییز 1403 که همه دنبالش هستن

یه مدل موی دیگه که بین سلبریتی‌ها معروف شده و اکثرا برای پاییز این مدلی موهاشون رو کوتاه کردن مدل Clavi-cut یا کلاویه. این مدل باید کم کم کوتاه بشه. یعنی چی؟ یعنی بخش جلویی و پشتی مو رو نباید یکهو کوتاه کرد. بخش جلویی باید کوتاه‌تر از بخش عقبی باشه. توی مدل موی زویی سالدانا، بازیگر آمریکایی، می‌بینین که موهای جلویی کوتاه‌تره و کج افتاده یه طرف صورتش. اساس این مدل مو همینه. 

بهترین مدل موی ترند پاییز 1403 که همه دنبالش هستن

یه مدل موی ترند برای پاییز 1403 ترکیب شینیون موی فر با بافته. البته نه هر بافتی! این بابت به اسم بافت بورا بورا یا Bora Bora معروف شده. 

این مدل بافت هم از طرف اینفلوئنسرهای فضای مجازی ترند شد. اساس این مدل اینه که موهای فر و ساده با ترکیبی از یه بافت تقریبا ریز ترکیب بشه. بر خلاف انواع بافتی که توی دسته آفریقایی قرار می‌گیرن، این بافت قرار نیست محکم باشه. ایده اصلی اینه که استایل موها بافت باشه اما کف سر شما دیده نشه. بافت‌ها ریز ریز انجام می‌شن و گاهی یکی دوتا بافت درشت هم دیده می‌شه. 

بهترین مدل موی ترند پاییز 1403 که همه دنبالش هستن

جمع مدل موی ترند پاییزی 1403 با مدل دیگه‌ای از باب تکمیل می‌شه. این مدل به اسم Kicked bob معروفه. این مدل مو باید نهایتا تا روی شونه‌ها باشه. ویژگی اصلی مدل موی Kicked bob اینه که مو کوتاه می‌شه و فرد اجازه می‌ده خود مدل مو به خودش شکل بده. یعنی چی؟

منظور اینه که این سبک از مدل مو خیل سبک و به اصطلاح لایته برای همین اگه یکمی کره مو روش بزنین و اجازه بدین موها خودشون روی صورت و گردن بریزن یه استایل خیلی خفن درست می‌شه. 

بهترین مدل موی ترند پاییز 1403 که همه دنبالش هستن


این مدل موها همگی بر اساس جدیدترین ترندهای ایران و جهانه. می‌تونین از بهترین سالن‌های آرایشی که داخل بیوتی میوتی ثبت نام کردن بخواین این مدل‌ها رو براتون بزنن. بیوتی میوتی کیفیت آرایشگاه و سالن زیبایی رو تضمین می‌ده. پس با خیال راحت یه سر به نرم افزار بیوتی میوتی بزنین و دنبال سالن نزدیک خودتون بگردین. 


* فیلد های ستاره دار الزامی هستند