آرایش تک رنگ مونوکروم

آرایش تک رنگ مونوکروم

تاریخ انتشار:1402-07-23

آرایش ساده و تک رنگ صورت

امروزه آرایش با رنگ‌های متعدد و تناژهای مختلف، در بین خانم‌ها دیگر رایج نیست. از سبک‌های جدید و تازه ترند شده، آرایش تک رنگ یا مونوکروم هست که در دنیای آرایش و فشن امروزه، طرفداران بسیاری دارد. در ادامه بیشتر به سبک آرایش مونوکروم میپردازیم.


آرایش تک رنگ مونوکروم

چرا به آرایش مونوکروم، آرایش تک رنگ میگوییم؟

آرایش مونوکروم همانطور که از نامش پیداست، یک سبک آرایش فقط با استفاده از یک رنگ غالب میباشد، به همین علت به آن آرایش تک رنگ میگوییم.


چگونه با سبک مونوکروم صورت خود را آرایش کنیم؟

حالا شما برای اینکه یک آرایش به سبک جدید مونوکروم داشته باشید، ابتدا باید یک رنگ را به صورت ثابت انتخاب کنید، سپس دو تا سه بخش مختلف آرایش خود مثل رژگونه، سایه یا رژلب خود را در نظر گرفته و در آن‌ها حتما از رنگ ثابتی که به سلیقه‌ی خود پسندیده‌اید، استفاده کنید. این رنگ ثابت باید یکسان بوده و هر دو یا سه بخش از آرایشتان باید در طیف رنگی آن قرار بگیرد. بدلیل استفاده‌ی مکرر از رنگ ثابت برای آرایش مونوکروم تان، بهتر است از رنگی استفاده کنید که بیشترین همخوانی با پوست رنگ شما را داشته باشد تا زیبایی آرایش خود را چند برابر کنید.

آرایش تک رنگ مونوکروم

 چه رنگ‌هایی در سبک آرایش مونوکروم محبوب‌تر هستند؟

ابتدا باید خاطرنشان کنیم که انتخاب رنگ در آرایش مونوکروم، محدودیتی نداشته و کاملا میتواند باب میل شما باشد. اما میتوانید از پیشنهادات ما در انتخاب رنگ برای میکاپ مونوکروم نیز بهره ببرید.

رنگ های شاد

البته که برای داشتن یک آرایش دخترانه و سرزنده، از رنگ‌های شاد نمیتوانیم غافل شویم، میکاپ مونوکروم با پایه صورتی یا قرمز و تناژهایی از این دو رنگ، سرزندگی و شور جوانی را در آرایش و صورت زیبای شما تضمین خواهد کرد.

رنگ ‌های تابستانی

شما چه تعداد از رنگ‌های تابستانی را میتوانید نام ببرید؟ برای داشتن آرایش مونوکروم با رنگ‌های پر جنب و جوش تابستانی از رنگ‌هایی مانند نارنجی ، سبزهای شاداب، زرد آفتابی حتی لاجوردی و رزگلد میتوانید نهایت استفاده را برای آرایش صورت خود ببرید

آرایش تک رنگ مونوکروم

رنگ های نود و تیره

آرایش مونوکروم ، در دنیای مد و فشن اغلب با رنگ‌های نود و تیره اجرا میشود زیرا ظاهر طبیعی به آرایش و صورت شما میدهد. آرایش مونوکروم با رنگ نود یا رنگ های تیره، مناسب بسیاری از محیط هایی میباشد که خانم‌ها در آن حضور پیدا میکنند. برای آرایش مونوکروم با رنگ های تیره میتوانید از رنگ ها و تناژهایی همچون قهوه‌ای، دودی و رنگ‌های گرم و همچنین برای آرایش مونوکروم با رنگ نود باید از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های طبیعی و ملایم استفاده کنید.

* فیلد های ستاره دار الزامی هستند