خدمات ناخن مناسب من چیه؟

خدمات ناخن مناسب من چیه؟

تاریخ انتشار:1403-06-01

 تا حالا براتون سوال بوده چه مدل خدمات ناخنی رو انجام بدید؟ مثلا برای شما ژلیش خوبه یا لمینت یا اصلا کاشت؟ اینجا بهت می گم خدمات ناخن مناسب تو چیه.


ژلیش

اول از همه باید بدونی ژلیش چیه؟ ژلیش یه نوع لاک ناخن هست که حالت ژلی داره. این نوع مواد فقط با UV خشک می‌شه و ماندگاری خیلی خوبی هم داره.

اگه می‌خوای دو سه هفته لاک روی ناخنت بمونه می‌تونی از ژلیش استفاده کنی. این خدمات به ناخن طبیعی خودت اصلا آسیب نمی‌زنه. 

لمینت

لمینت یکی از خدمات معروف ناخنه که خیلی‌ها ترجیح می‌دن به نسبت کاشت و ژلیش ازش استفاده کنن. توی این روش ناخن‌کار از موادی مثل ژل و پودر لمینت استفاده می‌کنه تا فرم مناسب رو ایجاد کنه. 

ماندگاری لمینت نسبت به ژلیش کمتره و نهایتا دو هفته دوام داره. معمولا وقتی ناخن ضعیف باشه یا آسیب دیده باشه از این نوع خدمات ناخن استفاده می‌شه. توی دو هفته دوام استقامت ناخن آسیب دیده بیشتر می‌شه. 

کاشت ناخن

کاشت یه خدمات جذاب ناخنه و مناسب شماییه که می‌خواید طول ناخنتون بلندتر باشه. اینجا ناخن‌کار میاد از مواد پودری و ژل مخصوص استفاده می‌کنه تا به ناخن فرم بده. مدل‌های بلندی که سلبریتی‌ها استفاده می‌کنن هم با همین روش هست. دوام خیلی خوبی داره و حتی تا یه ماه هم بدون آسیب می‌مونه. قطعا بعد از کاشت ناخن باید برای ترمیمش یا ریمو کردنش اقدام کنین.

خدمات ناخن مناسب من چیه؟

همه این سه نوع خدمات ناخن طرفدارهای خاص خودشون رو دارن و ماندگاریشون هم می‌تونه خیلی بیشتر از چیزی که نوشتیم باشه. ماندگاری‌هایی که بهتون گفتیم حداقل زمانه و با مراقبت و فعالیت‌های مختلف می‌تونه حتی بیشتر از این هم باشه. توی مقاله‌های بعدی درباره هر سه این خدمات توضیح‌های مفصلی می‌دیم. الان توی نظرات به ما بگید بیشتر کدوم نوع رو استفاده می‌کنین؟

* فیلد های ستاره دار الزامی هستند