3 دلیل مهم که باید کاشت ناخن رو امتحان کنی

3 دلیل مهم که باید کاشت ناخن رو امتحان کنی

تاریخ انتشار:1403-06-10

بهتون گفتیم انواع خدمات مختلف ناخن چیه. این هم آخرین مطلبیه که قراره توضیح بدیم این خدمات دقیقا چه فایده‌ای دارن. کاشت ناخن یکی از خدمات پرطرفداره که ناخن کارها انجام می‌دن. حالا اصلا چرا ناخن بکاریم؟

طول و فرم دلخواه

اولین مزیت و مهم‌ترین مزیت کاشت ناخن همینه که می‌شه توی هر اندازه‌ای باشه. کوتاه یا بلند یا حتی مدل کاشت روسی که یکی از سخت‌ترین‌هاست. کلا یکی از مزایای مهم کاشت ناخن اینه که شما می‌تونی با بهترین مواد ممکن روی ناخنت برای یه مدت طولانی یه ناخن خوشگل و قشنگ داشته باشی و اندازه‌ش دست خودته. می‌تونی یه ناخن داشته باشی اندازه کاردی بی یا یه ناخن کوتاه معمولی.

3 دلیل مهم که باید کاشت ناخن رو امتحان کنی

ماندگاری خیلی بالا

اینکه مواد کاشت ناخنتون چه نوعی باشه مهمه ولی در نهایت کمترین ماندگاری کاشت 40 روزه. واقعا شما چی بیشتر از این می‌خواین که مطمئن باشین لاکتون و اندازه ناخنتون تا یه همچین مدت طولانی ای می‌مونه؟ البته که حواستون باشه همه این موارد به نوع مراقبتتون هم بستگی داره ولی در کل ماندگاریش خیلی خیلی طولانیه. 

بخشی از وظیفه شما برای مراقبت اینه که از ناخنتون به عنوان ابزار استفاده نکنین. سعی کنید زیاد با آب خیلی داغ تماس نداشته باشه. مواد شیمیایی رو مداوم استفاده نکنین البته این مورد نه تنها برای ناخن که برای سلامتی خود دست و پوستتون هم ضرر داره. البته این رو هم بگیم که اگه می‌خواین خیلی ناخن سالمی داشته باشین باید ترمیم رو جدی بگیرین. در کنار ترمیم تغذیه سالم و سرشار از ویتامین دی و ای کمک تاثیر خیلی زیادی داره. 

مانعی برای عادت‌های بد

خیلی از خانم‌ها یه سری عادت بد درباره ناخنشون دارن، در کمترین حالت مشکل اینه که ناخن رو می‌جون. یکی از راه‌های ترک این مدل عادت‌ها همینه که ناخن بکارین. کاشت ناخن کمک می‌کنه اکثر افراد این عادت رو رها کنن. دلیلش چیه؟ مواد کاشت ضخیم‌تر از خود ناخن طبیعی هستن و به راحتی نمی‌شکنن برای همین بعد از یه مدت حس لذت جویدن ناخن رو دیگه تجربه نمی‌کنین و این عادت از سرتون می‌افته. 

حتی این رو هم بگیم که اگه ناخنتون مشکل داره و نمی‌تونین بلندش کنین یا اصلا مشکل رشد ناخن دارین باز هم کاشت ناخن کمکتون می‌کنه. توصیه می‌شه یک سری از مشکلات پزشکی ناخن و شکنندگی یا حتی فرورفتگی ناخن رو با کاشت ناخن درمان کنین. برای همین اگه حس می‌کنین فرورفتگی ناخنتون به داخل یا رشد نامنظم ناخنتون و انواع باکتری‌های مضر اطراف ناخن کلافه‌تون کرده به نظر ما یه سر سراغ سالن‌های خوب ناخن برین و از مواد درجه یک استفاده کنین تا این مشکلات کمتر اذیتتون کنه یا حتی اصلا برطرف بشه. 


کلا کاشت ناخن هم یه جلوه شیک و خوشگل به دست می‌ده هم کاری می‌کنه خیلی از مشکلات پزشکی و عادت‌های ناخوشایند رو ترک کنین. پس چرا از همین امروز اپلیکیشن بیوتی میوتی رو نصب نکنین و دنبال یه سالن ناخن خوب نباشین و وقتتون رو آنلاین رزرو نکنین؟ 

* فیلد های ستاره دار الزامی هستند