چرا زیبایی پاک یا Clean Beauty برای نسل جدید مهم شده؟

چرا زیبایی پاک یا Clean Beauty برای نسل جدید مهم شده؟

تاریخ انتشار:1403-06-11

تا حالا اسم زیبایی پاک به گوشتون خورده؟ این یه جنبش جدیده که بیشتر توی غرب رواج داره و اغلب افراد و شرکت‌های آرایشی بهداشتی سعی می‌کنن محصولات سالم تولید کنن. اگه برات این موضوع مهمه تا آخر این مطلب رو بخون.

کلین بیوتی یا زیبایی پاک یه جنبش جدیده که از سال 2021 بیشتر سر زبون‌ها افتاد. محصولاتی که توی این دسته قرار می‌گیرن میزان مواد شیمیایی و سمیشون خیلی خیلی کمتر از لوازم آرایشی عادیه. نسل جدید به خصوص خیلی از این نوع محصولات استفاده می‌کنه تا علاوه بر سلامتی پوستش ، محیط زیست رو هم سالم نگه داره. 

چرا من باید از لوازم کلین بیوتی استفاده کنم؟

دلیلش ساده است، این لوازم کمتر از لوازم عادی باعث حساسیت یا آلرژی پوستی و لک می‌شن. چون موادی که داخلشون به کار رفته خیلی طبیعی‌تره و حتی بعضی از مدل‌هاش گیاهیه محیط زیست رو هم پاک نگه می‌داره. 

اصلا بذارین اینجورری بگیم، دیدین یه سری لوازم روتین پوستی گرون می‌خرین و بعد یه مدت نه تنها اثر مثبتی نمی‌بینین که تازه پوستتون بدتر هم شده؟ دلیلش همینه که محصولی که استفاده کردین برچسب پاک یا clean نداره. ممکنه بگین خب خیلی از لوازم برند دنیا همینن و همپچین برچسبی ندارن و خیلی هم طرفدار دارن. پس اون‌ها چی؟

جواب اینه که از وقتی این جنبش شکل گرفته و طرفدارهاش بیشتر شدن همین برندهای خفن و معروف دنیا هم کم کم تصمیم گرفتن حداقل یه محصول با عنوان زیبایی پاک عرضه کنن. الان بهترین محصولی که می‌تونین به اسم کلین بیوتی پیدا کنین برند OSEA هست. این برند بین نسل زد غربی خیلی طرفدار داره و خیلی از آنلاین شاپ‌های ایرانی که ترکیه و ... محصول وارد می‌کنن هم دارن عرضه می‌کننش. 

شاید اغین نکته هم براتون جالب باشه که بدونین این لوازم آرایشی و بهداشتی که برچسب Clean Beauty دارن همه مواد سازنده‌شون و میزانی که استفاده شده رو لیست می‌کنن. این کار کمک می‌کنه مشتری و خریدار بهتر بتونه انتخاب کنه و کسایی که معمولا محصولات رو به آزمایشگاه می‌دن کارشون خیلی راحت‌تر باشه. 

برای همین اکثر کسایی که محصولات پاک می‌خرن نگرانی بابت چند سال دیگه ندارن و مطمئنن که محصولی که به پوستشون زدن هیچ مشکل بزرگی ایجاد نمی‌کنه. 

چرا زیبایی پاک یا Clean Beauty برای نسل جدید مهم شده؟

اینکه می‌گیم از این محصولات استفاده کنین معنیش این نیست که بقیه محصولات دیگه خوب نیستن. فقط داریم می‌گیم اینطورمحصولاتی برای کسایی که پوستشون حساسه یا تا الان نتیجه خوبی نگرفتن عین یه راه نجاته. اگه این محصولات رو پیدا کردین و خریدین به ما نظرتون رو بگین. خصوصا که این محصولات توی ایران کمتر شناخته شده هستن و نیازه که فرهنگ استفاده از محصولات سالم و غیر سمی جا بیفته. 

* فیلد های ستاره دار الزامی هستند