فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست چیست؟

تاریخ انتشار:1402-07-26

فیشال پوست و فواید آن

فیشیال با هدف از بین بردن سلول های مرده روی سطحی ترین لایه‌ی پوست انجام میگیرد. این سلول های مرده، نتیجه‌ی حذف سلولهای شاخی یا همان سلول‌های مرده‌ی قدیمی با هدف جایگزینی سلولهای جدید توسط پوست است. 
تجمع این سلول‌های مرده بر روی پوست باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست میشود.


فیشیال پوست چیست؟

فیشال پوست چیست؟

فیشیال روش درمانی غیرتهاجمی و مرحله‌ای به مدت حدود یک ساعت، برای از بین بردن لایه‌ی سلول‌های مرده پوست میباشد.
شاید برایتان عجیب باشد که بدانید فقط با یک جلسه فیشیال، برخی مشکلات پوستی شما مانند جوش‌های سرسیاه و ... از بین خواهند رفت. این روش از یکی از روش‌های تایید شده‌ی بین المللی برای جوانسازی پوست نیز شناخته شده است.


 مزایای فیشال پوست

شاید بتوان از بهترین مزایای فیشیال، رسیدن به چندین هدف درمانی و زیبایی را در یک جلسه نام برد.

از دیگر مزایای آن میتوان به رفع سلول های مرده‌ی پوست و دیگر آلودگی های محیطی که موجب کدر شدن پوست هستند را نام برد.
اغلب برای جوانسازی و کاهش و پیشگیری از چین و چروک پوست اقدام به فیشیال صورت میکنند که دلیل قانع کننده‌ای برای انجام فیشیال صورت به صورت منظم و مکرر میباشد.


فیشال برای درمان مشکلات پوستی

اگر پوستتان منافذ باز و یا دور چشم‌هایتان گودی بیش از حد و تیرگی و پف دارند ، حتما باید حداقل یک بار برای از بین بردن این مشکلات به انجام فیشیال پوست اقدام کنید.
برای از بین بردن جوش‌های صورت اعم از جوش سرسفید یا  جوش سرسیاه و همچنین سم‌زدایی پوست، لیفت و سفت شدن پوست‌های افتاده و شل، انتخاب فیشیال پوست صورت حرف اول را میزند.

فیشیال پوست موجب افزایش گردش خون و کاهش آسیب های پوستی و همچنین از نظر روانی موجب کاهش اضطراب و افزایش آرامش و استراحت پوست و ریلکسینگ میشود.

* فیلد های ستاره دار الزامی هستند