آیا اکستنشن مژه به چشم آسیب میرساند؟

آیا اکستنشن مژه به چشم آسیب میرساند؟

تاریخ انتشار:1403-02-09

چرا اکستنشن به مژه ها آسیب میزند؟

استفاده از اکستنشن مژه به منظور زیبایی بیشتر چشم‌ها انجام میگیرد؛ به طور کلی به چشم آسیب نمی‌زند، اما ممکن است در برخی موارد خاص (اگر درست و اصولی انجام نشود یا مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه کافی نباشد)، مشکلاتی ایجاد شود. درادامه، برخی از مواردی که باید در نظر گرفته شوند را بررسی می‌کنیم.

آیا اکستنشن مژه به چشم آسیب میرساند؟

حساسیت و آلرژی نسبت به مواد اکستنشن مژه

برخی افراد ممکن است به مواد چسبناکی که برای نصب مژه مصنوعی استفاده می‌شود، حساسیت نشان دهند و واکنش‌های آلرژیک نظیر قرمزی، خارش و تورم را در چشم و پلک، تجربه کنند.

اختلال در رشد طبیعی مژه به دلیل اکستنشن

استفاده مداوم از اکستنشن مژه ممکن است باعث ضعیف شدن و آسیب دیدن مژه های طبیعی شود و در نتیجه باعث ریزش مژه‌های طبیعی و کاهش تراکم آنها شود. آیا اکستنشن مژه به چشم آسیب میرساند؟

اکستنشن مژه دلیل عفونت چشم

اگر مژه مصنوعی به نحوی نصب شود که با پوست یا لایه اشکی چشم در تماس باشد، ممکن است باعث عفونت‌های چشمی مانند التهاب و عفونت باکتریایی شود.

تراکم زیاد مژه مصنوعی میتواند آسیب زا باشد

استفاده از مژه‌های مصنوعی با تراکم زیاد ممکن است به موهای طبیعی فشار بیش از حدی وارد کند که موجب آسیب و ضعیف شدن آنها شود.

آیا اکستنشن مژه به چشم آسیب میرساند؟

استفاده از مواد نامناسب برای اکستنشن مژه

استفاده از مواد ناسازگار یا کیفیت پایین در اکستنشن مژه، ممکن است باعث تحریک و آسیب به چشم شود.

به طور کلی، استفاده از اکستنشن مژه در صورتی که به درستی و توسط یک متخصص انجام شود و از مواد با کیفیت و مناسب استفاده شود، به چشم آسیب نمی‌زند. اما همیشه مهم است که از یک متخصص باتجربه و مورد اعتماد برای انجام این فرآیند استفاده کنید و همه مراقبت‌های لازم را رعایت کنید.

* فیلد های ستاره دار الزامی هستند