در انتخاب سالن های ناخن امکانات مهمتر است یا قیمت؟

در انتخاب سالن های ناخن امکانات مهمتر است یا قیمت؟

تاریخ انتشار:1403-03-16

انتخاب سالن ناخن براساس قیمت یا امکانات؟

اگر به فکر رفتن به یک سالن ناخن برای ترمیم یا درمان ناخن های خود هستید، باید مطمئن شوید که به آرایشگاهی میروید که مجوزهای لازم را داشته باشد و در محیطی تمیز و ایمن فعالیت کند.



در انتخاب سالن های ناخن امکانات مهمتر است یا قیمت؟

به همان اندازه که پرداخت می کنید، خدمات دریافت خواهید کرد!

باید مطمئن شوید که کارکنان رفتار دوستانه دارند و حرفه‌ای هستند و از تمام دستورالعمل‌های بهداشتی پیروی می‌کنند و مطمئن شوید که سلامت و ایمنی شما به عنوان اولویت اول کار آنهاست.

اغلب گفته می شود که شما به همان اندازه که پرداخت می کنید، خدمات دریافت خواهید کرد!
این موضوع در مورد مانیکور و پدیکور نیز صادق است. چیزی که بیشتر مشتریان نمی دانند این است که اغلب سالن های ناخن از سوهان ها و بافرها برای صرفه جویی در هزینه ها، استفاده ی مکرر می کنند.

آنها حتی ممکن است به شما تخفیف های بسیاری بدهند، اما آیا ارزش ریسک کردن را دارد؟
این یکی از آن مواردی است که تا زمانی که عفونت نگیرید فکر نمی کنید مهم باشد!


باید مراقب چه خطراتی در سالن ناخن باشیم؟

به چه چیزی باید هنگام رزرو نوبت ناخن توجه کرد؟ اول از همه، همیشه به غرایز خود اعتماد کنید! اگر به هیچ وجه با محیط سالن احساس راحتی نمی کنید، نوبت نگیرید.
میتوانید در پلتفرم بیوتی میوتی اطلاعات کاملی در مورد سالن های ناخن تهران و شهرستانها، به دست بیاورید.

در انتخاب سالن های ناخن امکانات مهمتر است یا قیمت؟

بهترین شیوه های بررسی بهداشت و ایمنی

سالن را مرتباً از نظر تمیزی بررسی کنید. به ویژه به دنبال ابزار کثیف و مناطقی باشید که ممکن است نادیده گرفته شده باشند. اطمینان حاصل کنید که ناخنکاران و آرایشگران برای هر مشتری جدید، ابزارهای جدید و تمیز را در دسترس دارند.

استفاده از ابزارهای بهداشتی بین نوبت مشتریان ضروری است. این روش به اطمینان از ایمنی سالن کمک می کند و آرامش خاطر را برای شما فراهم می کند.

خطرات بهداشتی زیادی در سالن ناخن وجود دارد. یکی از بزرگترین نگرانی ها، ایمنی در سوهان کشی ناخن های شما است یکی دیگر از نگرانی های رایج انجام مانیکور یا پدیکور است که به طور حرفه ای انجام نشده باشد.

خیلی از مواقع مردم به سالن آرایش می‌روند و یک مانیکور یا پدیکور انجام میدهند و در نهایت دچار عفونت‌های بسیار بدی در پوست و ناخن هایشان می‌شوند.

در انتخاب سالن های ناخن امکانات مهمتر است یا قیمت؟

روش های جلوگیری از ابتلا به بیماری در سالن ناخن

لازم است که سالن ناخن هنگام انجام هر نوع خدمات مانیکور یا پدیکور از تجهیزات تمیز و استریل استفاده کند. اگر قرار است به طور منظم ناخن‌های خود را تراپی کنید، ضروری است که از تمیز و ضدعفونی شدن تمام ابزارهای مورد استفاده در سالن که بین نوبت مشتریان استفاده میشود، اطمینان حاصل کنید. همچنین، قبل از انجام خدمات ناخن‌هایتان در سالن ناخن، نباید پاهای خود را شیو کنید، این کار غیرعاقلانه است. تراشیدن پاها، منافذ پوست شما را باز می کند و ورود باکتری ها را به بدن آسان تر می کند.
باکتری ها ممکن است از طریق زخم های باز مانند زخم های ناشی از اصلاح وارد بدن شما شوند. هنگامی که این باکتری وارد بدن شما می شود، می تواند باعث عفونت باکتریایی شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، همیشه پوست خود را سالم و تمیز نگه دارید. اگر هر نوع زخم باز یا اسکار روی ساق پا دارید، به آرایشگاه ناخن برای خدمات پدیکور نروید و پاهای خود را اصلاح نکنید. این شامل هر نوع بریدگی جزئی، خراشیدگی، کبودی یا هر نوع شکستگی است؛ همه این موارد مسیری را برای ورود باکتری ها به بدن شما فراهم می کنند.

در انتخاب سالن های ناخن امکانات مهمتر است یا قیمت؟

بهترین دستورالعمل های بهداشت و ایمنی سالن ناخن

  • بافر و سوهان های جدید برای هر مشتری
  • هر میز و صندلی ناخن باید با هر مشتری جدید تمیز شود
  • از محصولات ناخن حاوی متیل متاکریلات خودداری کنید
  • هر تکنسین ناخن باید قبل از هر سرویس دهی، دست های خود را بشوید
  • اطمینان حاصل کنید که صندلی های سالن بعد از هر مشتری تمیز می شوند. اکثر سالن های ناخن برای صرفه جویی در هزینه ها از این مرحله صرف نظر می کنند
* فیلد های ستاره دار الزامی هستند