کاشت مژه با موی طبیعی ممکن است؟

کاشت مژه با موی طبیعی ممکن است؟

تاریخ انتشار:1403-01-14

کاشت مژه با موی صد در صد طبیعی

کاشت مژه با موی طبیعی یک روش زیبایی نوین است؛ که در آن از موهای طبیعی انسان، معمولاً برداشت شده از سر خود فرد یا اهداکنندگان، برای افزایش طول، حجم، و تراکم مژه‌های فرد استفاده می‌شود.
این روش متفاوت از اکستنشن‌های معمول مژه است که معمولاً از مواد مصنوعی یا موی طبیعی حیوانات (مانند موی گاومیش) ساخته می‌شوند.

روش کاشت مژه با موی طبیعی

در روش کاشت مژه با موی طبیعی، ابتدا موهای طبیعی به اندازه‌های مورد نیاز برش داده شده و سپس به طور مستقیم به پایه مژه‌های طبیعی فرد یا به پوست لبه پلک وصل می‌شوند.
این فرآیند باید توسط متخصصین آموزش‌دیده و در شرایط استریل انجام شود تا از عفونت‌ها و مشکلات پوستی جلوگیری شود.

کاشت مژه با موی طبیعی در ایران

کاشت مژه با موی طبیعی ممکن است؟
کاشت مژه در ایران با بی‌حس کردن ناحیه اهدایی و پلک‌ها با بی‌حسی موضعی شروع می‌شود تا در حین عمل دردی احساس نکنید.

سپس مقداری فولیکول مو از پشت سر یا در برخی موارد از پاها برای ایجاد مژه های جدید برداشت می شود.
تعداد گرافت ها (گرافت یا پیوند در پزشکی برای توصیف قطعه‌ای از بافت زنده که از بدن خارج می‌شود، استفاده می‌گردد. این گرافت‌ها پس از خروج از جای اصلی خود، در قسمت دیگری از بدن برای ترمیم قرار می‌گیرند.) به علت ریزش مژه و نتیجه دلخواه شما بستگی دارد. سپس گرافت ها یکی یکی در خط پلک ها با تراز طبیعی، کاشته می شوند. 2 تا 4 ساعت طول می کشد تا کل فرآیند تکمیل شود و شما به زودی به خانه خواهید رفت!

کاشت مژه با موی طبیعی می‌تواند یک گزینه برای افرادی باشد که به دنبال نتایج بسیار طبیعی‌تری هستند و یا برای کسانی که به دلایل مختلفی از جمله بیماری، مژه‌های خود را از دست داده‌اند. با این حال، این روش می‌تواند زمان‌بر، هزینه‌بر و نیازمند مراقبت‌های پس از کاشت خاصی باشد؛ تا از عفونت جلوگیری شود و اطمینان حاصل شود که موهای کاشته شده به خوبی همزمان با دیگر مژه‌های فرد رشد می‌کنند.

* فیلد های ستاره دار الزامی هستند